Anasayfa > Komedi, Romantik > Aşka Yolculuk filim izle

Aşka Yolculuk filim izle

Leap Year

Tür : Romantik Komedi
Yönetmen : Anand Tucker
Senaryo : Harry Elfont, Deborah Kaplan Görüntü Yönetmeni : Simon Beaufoy, Deborah Kaplan,
Yapım : 2010, ABD, İrlanda

Filmi şimdi bitirdim.gerçekten içinizi ısıtacak bir aşk hikayesi daha doğrusu aşka giden hikaye desek daha doğru olur.Amy Adams çok sempatik her zaman olduğu gibi doğallığınıda koruyor.film yollarda geçiyor.ve bu yolların sonu aşka doğru ilerliyor.evet 2010 yapımı ilk beğendiğim romantik komedi morganlar nerede de istediğimi pek bulamamıştım ama aşka yolculuk tam bana göre idi.yolculuk sırasında hayvanlarla olan ilginç sahneler beni çok güldürdü. ve filmin başlarında uçak sahnesinde kahkahalar boğulduğum bir diyalog:

( uçak düşmek üzere )

Amy Adams : ” durun düşürmeyin uçağı nişanlanıcam ben daha ” diyor.

Birbirinden duygusal müzikler ve meşhur İrlanda gaydası eşliğinde desteklenen dört dörtlük bir yapım olmuş.Herneyse romantik komedi arıyorsanız ve diğer yorumlarımı takip ettiyseniz tavsiyelerime güveniyorsanız hemen durmayın izleyin diyorum 10/10

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

